Ondersteuning

De implementatie

Een goede basis

Wij vinden persoonlijk contact belangrijk en gaan daarom graag met je in gesprek over de inrichting van het Asset Management Systeem dat voor jou werkt. We inventariseren welke ecosystemen en software je gebruikt. Dit is de basis. Uiteraard geven we advies over ‘best practices’ en denken we proactief mee wat het beste werkt voor jouw organisatie.

De afstemming

Persoonlijke dashboards en rapporten

We richten de Asset Management Software zo in dat deze goed aansluit bij het IT landschap van jouw organisatie. Er is veel mogelijk, zo kunnen wij bijvoorbeeld persoonlijke dashboards en rapporten maken, zodat je per (school)locatie bekijken welke devices beschikbaar zijn en wanneer deze zijn afgeschreven. 

De implementatie

Klaar voor de start in vier stappen

Praktische en doelgerichte ondersteuning

1. Intakegesprek

Door persoonlijk gesprek inventariseren we de wensen om het Asset Management Systeem aan te laten sluiten bij jouw organisatie.

2. De inrichting

De informatie en devices en software wordt toegevoegd aan de omgeving. Waar mogelijk worden de integraties geactiveerd. We ontwerpen persoonlijke dashboards en rapporten.

3. De Uitleg

Er volgt een uitleg over de mogelijkheden van het systeem. Tijdens deze uitleg doorlopen we de gehele omgeving en krijg je tips & tricks over het verder personaliseren.

4. De nazorg

Aan de slag! Vanaf dit moment ga je ervaren hoeveel tijd en geld je kunt besparen met het Asset Management Systeem. IT Inzicht blijft jouw aanspreekpunt en houdt je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Ondersteuning

Support en ondersteuning

Kennisbank

Maak gebruik van video's en handleidingen rechtstreeks te benaderen vanuit de Asset Panda.

1e lijns support

Chat & e-mail ondersteuning voor praktische vragen over de werking van Asset Panda.

2e lijns support

Ondersteuning voor nieuwe ontwikkelingen en integraties Asset Panda Nederland.